Kampania #BezpiecznyFarmaceuta

W czasach pandemii koronawirusa wszyscy się zgodzimy, że pracownicy aptek stoją na „pierwszym froncie”. Codzienny ich trud związany z opieką nad pacjentem w tych niecodziennych okolicznościach jest dla nas bardzo ważny, bo to właśnie personel fachowy pracujący za pierwszym stołem aptek franczyzowych Dr.Max pomaga nam realizować naszą misję jaką jest troska o dobro Pacjenta.

I to z myślą o farmaceutach i technikach farmaceutycznych właśnie na przełomie marca i kwietnia przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy na naszym profilu na Facebooku i Instagramie kampanię wizerunkową #BezpiecznyFarmaceuta.

Składała się ona z 10 „przykazań”, dobrych praktyk dla wszystkich Pacjentów. Dotyczyły one zachowania się podczas wizyty w aptece i zagwarantowania personelowi fachowemu aptek jak największego bezpieczeństwa podczas obsługi.

Kampania spotkała się z dużym odzewem i pozytywnym zainteresowanie społeczności farmaceutów skupionych na naszym fanpage’u na Facebooku, ale została również dostrzeżona na zewnątrz. Dzięki tej kampanii zostaliśmy ujęci w podręczniku „Dobry pracodawca na Trudne Czasy. Jak zadbać o kanały komunikacji wizerunkowej” przygotowanym przez pracuj.pl