Analityk Biznesowy

Aplikuj

Lokalizacja Wrocław

Praca hybrydowa

Umowa o pracę

Zakres zadań:

  • Przygotowywanie danych i raportów sprzedażowych na potrzeby analizy cen i wolumenów magazynowych
  • Tworzenie szczegółowych raportów na temat wyników sprzedaży, które pomagają w podejmowaniu decyzji i modelowaniu strategii produktowych.
  • Analiza danych sprzedażowych – przegląd i interpretacja danych dotyczących sprzedaży, identyfikacja trendów i wzorców.
  • Prognozowanie sprzedaży – przewidywanie przyszłych wyników sprzedażowych na podstawie analizy historycznych danych, a także zachodzących zmian.
  • Wsparcie procesów biznesowych oraz członków Zespołu Kontroli Zapasu
  • Budowa raportów automatycznych i narzędzi automatyzujących pracę.
  • Czuwanie nad właściwym funkcjonowaniem narzędzi do zamówień (PW, CSZ) we współpracy z kluczowym użytkownikiem PW
  • Współpraca z użytkownikami biznesowymi, analitykami i działem IT
  • Odpowiedzialność za wsparcie analityczne oraz raportowanie obszaru cen i stanów magazynowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z obszarów: finanse, ekonomia lub pokrewne
  • Minimum 3 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Silne umiejętności analityczne i zdolność do pracy z dużymi zbiorami danych
  • Znajomość obsługi komputera w stopniu zaawansowanym w zakresie MS Office
  • Znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Excel, SQL  czy Python
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
  • Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Warta, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej