Asystent Działu Administracji

Aplikuj

Obowiązki:

  • redagowanie i sporządzanie pism wewnętrznych i zewnętrznych w spółce, kontakt z urzędami
  • Kontrola kosztów ponoszonych przez aptekę (opisywanie merytoryczne faktur)
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
  • Realizowanie zadań zleconych przez kierownika działu
  • Bieżące wsparcie administracyjne działu w codziennych obowiązkach
  • Bieżąca pomoc administracyjna dla personelu aptek

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word, Teams, Outlook)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 1 rok na stanowisku administracyjnym)
  • Znajomość branży farmaceutycznej (opcjonalne)
  • Znajomość Bazy Danych o Odpadach (mile widziana)
  • Proaktywna postawa w wymagających sytuacjach
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminowość
  • Umiejętność ustalania priorytetów
  • Samodzielność i skuteczność w działaniu

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej