Category Manager

Aplikuj
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Tryb pracy: hybrydowy
  • Umowa o pracę
  • Pełen etat

Twój zakres obowiązków:

Efektywne zarządzanie kategorią produktową od analizy rynku po wdrożenie strategii i monitorowanie wyników.

  • Analiza rynku i trendów, ocena działań konkurencji.
  • Tworzenie strategii kategorii, planowanie asortymentu, cen i promocji.
  • Zarządzanie ofertą produktową i optymalizacja asortymentu.
  • Utrzymywanie relacji z dostawcami, pozyskiwanie nowych partnerów i negocjowanie korzystnych warunków
  • Tworzenie strategii kategorii i koordynacja działań promocyjnych, marketingowych i reklamowych.
  • Analiza wyników sprzedażowych i podejmowanie działań optymalizacyjnych.
  • Współpraca z innymi działami
  • Aktualizacja oferty produktów zgodnie z potrzebami klientów oraz efektywne zarządzanie zapasem.
  • Przygotowywanie i prezentowanie raportów z wyników sprzedaży i analiz trendów.
  • Zarządzanie podległym zespołem

Nasze wymagania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie kupieckie najlepiej w branży farmaceutycznej lub FMCG
  • Doskonała znajomość rynku zarządzanej kategorii
  • Umiejętności analityczne, sprzedażowe i negocjacyjne
  • Podejście innowacyjne, poszukiwanie nowych pomysłów i rozwiązań, duża otwartość
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy i koordynacji pracy różnych działów
  • Umiejętność kreowania, planowania i realizacji strategii
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym otoczeniu
  • Biegła znajomość programu Excel i Power BI
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2

To oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Warta, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej