Kierownik ds. CRM

Aplikuj
  • Lokalizacja: Wrocław, ul. Krzemieniecka 60A
  • Tryb pracy: hybrydowy (2-4 dni w miesiącu)
  • Forma współpracy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • Realizacja kampanii CRM
  • Wdrożenie strategii CRM zgodnie z założeniami Grupy, w celu zdobycia oraz utrzymania lojalności klientów
  • Aktywne wykorzystywanie dostępnych narzędzi (m.in. Salesforce Marketing Cloud) w celu doskonalenia doświadczeń klientów
  • Wprowadzenie i realizacja programu lojalnościowego na rynku krajowym
  • Prowadzenie komunikacji i działań w ramach programu lojalnościowego
  • Planowanie i śledzenie ścieżek konsumenckich na platformach on-line Dr.Max
  • Projektowanie i monitorowanie ścieżek konsumenckich na platformach online firmy
  • Analiza danych dotyczących doświadczenia klientów i implementacja działań korygujących

Wymagania:

  • Doświadczenie w realizacji kampanii CRM
  • Praktyczne doświadczenie w pracy z systemem Salesforce Marketing Cloud lub innym systemem marketing automation np. Exponea, Synerise, Hubspot, Selligent itp.
  • Umiejętność korzystania z Customer Data Platform (CDP)
  • Umiejętność skoncentrowania działań na polepszeniu doświadczeń klienta i rozwiązywaniu problemów we wszystkich kanałach omnichannel
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Oferujemy:

  • Odpowiedzialną, ale równocześnie ciekawą i kreatywną pracę w prężnie rozwijającej się firmie, będącej kluczowym graczem nie tylko na rynku polskim, ale także w UE
  • Realny wpływ na przyszłe sukcesy i kierunki rozwoju firmy
  • Możliwość realizacji własnych inicjatyw
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i inne świadczenia
  • Elastyczne godziny pracy i przyjazny zespół
  • Przestrzeń do rozwoju zawodowego w dużej organizacji
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Warta, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej