Kierownik ds. Customer Experience

Aplikuj
  • Tryb pracy: hybrydowa

  • Forma umowy: umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Wdrażanie, ulepszanie i monitorowanie realizacji strategii omnichannel w zakresie obsługi klienta
  • Bieżące wykorzystanie systemu CRM do analizy, rozwiązywania i dokumentowania zgłoszeń klientów
  • Przestrzeganie i egzekwowanie realizacji wewnętrznych zasad dotyczących poziomu usług
  • Utrzymanie rzetelności danych dotyczących obsługi klienta oraz zgłaszanie kwestii wymagających poprawy
  • Opracowanie zasad i stworzenie wewnętrznej dokumentacji dotyczącej obsługi i doświadczeń klienta
  • Zarządzanie zespołem przy jednoczesnym wspieraniu kultury opartej na naszych wartościach: odpowiedzialność, odwaga, troska i pacjent w centrum uwagi

Wymagania

  • Wiedza i umiejętności w zakresie kreowania CX
  • Znajomość i doświadczenie w pracy z systemami CRM
  • Znajomość zasad i technik obsługi klienta, koncentracja na maksymalizacji pozytywnych doświadczeń klienta i rozwiązywaniu problemów w ujęciu omnichannel
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu zasad i procedur
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku menedżerskim lub wyższym
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej, kompetencje menedżerskie oraz zdolności organizacyjne
  • Odpowiedzialność, odwaga, troska i pacjent w centrum uwagi to nie tylko wartości Dr.Max, ale również Twoje

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w środowisku dużej organizacji

Oferujemy

  • Odpowiedzialną, ale równocześnie ciekawą i kreatywną pracę w prężnie rozwijającej się firmie, będącej kluczowym graczem nie tylko na rynku polskim, ale także w UE
  • Realny wpływ na przyszłe sukcesy i kierunki rozwoju firmy
  • Możliwość realizacji własnych inicjatyw
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i inne świadczenia
  • Elastyczne godziny pracy i przyjazny zespół 
  • Przestrzeń do rozwoju zawodowego w dużej organizacji 
  • Komfortowe miejsce pracy we Wrocławiu (gdy jesteś w biurze), z dobrym połączeniem komunikacyjnym
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej