
-
Tryb pracy: hybrydowa
-
Forma umowy: umowa o pracę
Zakres obowiązków
- Wdrażanie, ulepszanie i monitorowanie realizacji strategii omnichannel w zakresie obsługi klienta
- Bieżące wykorzystanie systemu CRM do analizy, rozwiązywania i dokumentowania zgłoszeń klientów
- Przestrzeganie i egzekwowanie realizacji wewnętrznych zasad dotyczących poziomu usług
- Utrzymanie rzetelności danych dotyczących obsługi klienta oraz zgłaszanie kwestii wymagających poprawy
- Opracowanie zasad i stworzenie wewnętrznej dokumentacji dotyczącej obsługi i doświadczeń klienta
- Zarządzanie zespołem przy jednoczesnym wspieraniu kultury opartej na naszych wartościach: odpowiedzialność, odwaga, troska i pacjent w centrum uwagi
Wymagania
- Wiedza i umiejętności w zakresie kreowania CX
- Znajomość i doświadczenie w pracy z systemami CRM
- Znajomość zasad i technik obsługi klienta, koncentracja na maksymalizacji pozytywnych doświadczeń klienta i rozwiązywaniu problemów w ujęciu omnichannel
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu zasad i procedur
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku menedżerskim lub wyższym
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej, kompetencje menedżerskie oraz zdolności organizacyjne
- Odpowiedzialność, odwaga, troska i pacjent w centrum uwagi to nie tylko wartości Dr.Max, ale również Twoje
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w środowisku dużej organizacji
Oferujemy
- Odpowiedzialną, ale równocześnie ciekawą i kreatywną pracę w prężnie rozwijającej się firmie, będącej kluczowym graczem nie tylko na rynku polskim, ale także w UE
- Realny wpływ na przyszłe sukcesy i kierunki rozwoju firmy
- Możliwość realizacji własnych inicjatyw
- Atrakcyjne wynagrodzenie i inne świadczenia
- Elastyczne godziny pracy i przyjazny zespół
- Przestrzeń do rozwoju zawodowego w dużej organizacji
- Komfortowe miejsce pracy we Wrocławiu (gdy jesteś w biurze), z dobrym połączeniem komunikacyjnym
Benefity dla pracowników
Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:
Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych
Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki
Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka
Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki
Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe
Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych
Inne oferty z okolicy
Zobacz więcejNie znalazłeś pasującej oferty?
Zostaw CV lub swoje dane kontaktowe Zostaw CV lub swoje dane
