
Zakres obowiązków:
- Planowanie inwestycji i remontów oraz ich prowadzenie i nadzór w lokalach aptecznych
- Zatwierdzanie i rozliczanie inwestycji, sporządzanie dokumentacji
- Prowadzenie prac dotyczących likwidacji lokali aptecznych
- Utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego lokalu i wyposażenia
- Nadzór nad dokumentacją techniczną
- Koordynacja procesów zakupowych mebli
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania nieruchomościami, bądź o profilu technicznym
- Doświadczenie we współpracy z firmami remontującymi
- Umiejętność czytania i prowadzenia dokumentacji technicznej
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
- Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
- Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
- Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Benefity dla pracowników
Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:
Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych
Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki
Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka
Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki
Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe
Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych
Inne oferty z okolicy
Zobacz więcejNie znalazłeś pasującej oferty?
Zostaw CV lub swoje dane kontaktowe Zostaw CV lub swoje dane
