Regionalny Kierownik ds. Klientów Instytucjonalnych

Aplikuj

Miejsce pracy: woj. mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, świętokrzyskie, lubelskie.

Obowiązki:

  • Analiza rynku w tym analiza zamówień publicznych (BIP)
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowych
  • Reprezentowanie firmy w postępowaniach zamówień publicznych i zapytaniach ofertowych
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z partnerami
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Tworzenie bazy instytucji współpracujących
  • Analiza wyników sprzedażowych na podległym terenie
  • Aktywne uczestnictwo oraz obsługa ogólnopolskich konferencji medycznych oraz lokalnych spotkań z liderami rynku instytucjonalnego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Duża dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie
  • Samodzielność i skuteczność w działaniu
  • Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  • Nastawienie na realizacje celów
  • Inicjatywa i skuteczność w działaniu
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, prowadzeniu konwersacji i budowaniu dobrych relacji biznesowych
  • Doświadczenie zawodowe w zamówieniach publicznych, przygotowywaniu dokumentacji przetargowych (dodatkowy atut)
  • Doświadczenie w branży farmaceutycznej (dodatkowy atut)
  • Znajomość branży medycznej i instytucji społecznych (dodatkowy atut)
  • Biegłość w obsłudze aplikacji biurowych (głównie Excel)
  • Prawo jazdy kat. B.
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej