Senior Online Channel Analyst | Starszy Analityk Kanału Online

Aplikuj

Obowiązki:

  • Analizowanie danych o ruchu na stronie internetowej i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
  • Wychwytywanie trendów sprzedażowych wśród klientów 
  • Wdrażanie tagów i zdarzeń pozwalających na analizę zachowań klientów
  • Obsługa Google Analytics, Google Tag Manager w odpowiedzi na bieżące potrzeby pracowników działu E-Commerce 
  • Przygotowywanie przejrzystych raportów
  • Wsparcie w zakresie ustalania celów, monitorowania KPI, mierzenia skuteczności realizowanych projektów
  • Analiza ścieżki zakupowej klienta, rekomendowanie zmian i usprawnień
  • Rekomendowanie zmian na podstawie wniosków z analizy danych
  • Ścisła współpraca z interdyscyplinarnym działem E-commerce: specjalistami ds. marketingu, contentu, SEO, farmaceutami
  • Współpraca z analitykami internetowymi prowadzącymi projekty dla innych platform e-commerce w grupie

Wymagania:

  • 3 lata doświadczenia w pracy z projektami dot. analityki internetowej po stronie agencji lub w e-commerce a także przełożenia wniosków na działania
  • Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Excel
  • Znajomość narzędzia Microsoft Power BI oraz Google Data Studio
  • Znajomość podstaw Javascript, HTML i CSS
  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym 
  • Proaktywność, zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów, umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Umiejętności komunikacyjne pozwalające na zrozumienie potrzeb biznesowych i przełożenie ich na rozwiązania analityczne
  • Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
  • Nastawienie na doprowadzanie tematów do końca, poszukiwanie rozwiązań
  • Chęć do intensywnej nauki – nauczymy Cię wszystkiego o naszym biznesie 

Mile widziane:

  • Znajomość problemu “single-page application” (SPA)
  • Znajomość narzędzi Google Search Console, Google Ads i Facebook Ads (moduły odpowiadające za analitykę danych reklamowych, CTR)
  • Znajomość narzędzi typu Hotjar, Smartlook
  • Doświadczenie w przygotowywaniu testów A/B
  • Znajomość heurystyk UX, doświadczenie w analizie danych pomagających na poprawę usability strony
  • Znajomość BI
  • Znajomość zagadnień marketingu internetowego (SEO, PPC, afiliacja, automation marketing, content marketing)

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej