Specjalista ds. Integracji Finansowej

Aplikuj

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za część księgowo-podatkową procesu przyłączenia nowych spółek do sieci franczyzowej,

  • ​Tworzenie i egzekwowanie planów i harmonogramów przejęcia ksiąg dla zakupionych spółek,

  • ​Współpraca z zewnętrznymi biurami rachunkowymi oraz innymi zewnętrznymi podmiotami uczestniczącymi w procesie nabyć w celu pozyskania niezbędnych danych finansowo-księgowo-podatkowych niezbędnych do migracji do systemu finansowo-księgowego,

  • ​Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami księgowymi w celu zabezpieczenia pozyskania niezbędnych danych do dalszej wewnętrznej obsługi finansowo-księgowo-podatkowej nabywanych Podmiotów,

  • ​Weryfikacja, uzgodnienie danych księgowych i podatkowych oraz ich migracja do systemu finansowo-księgowego,

  • ​Przeprowadzanie szkoleń dla przejmowanych aptek/spółek z zakresu wewnętrznych polityk i procedur oraz zasad współpracy z działem finansowo-księgowym w ramach potrzeb,

  • ​Przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,

  • ​Współpracę z innymi działami.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek: Finanse i rachunkowość),

  • Min. 3 lata doświadczenia w dziale księgowym,

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,

  • Zdolność analitycznego myślenia,

  • Umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania czasem,

  • Umiejętność pracy w zespole oraz rozwiązywania problemów,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne),

  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu,

  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia),

  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników).

Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej