Specjalista/ka ds. utrzymania i rozwoju systemów informatycznych

Aplikuj

Zakres obowiązków:

  • Dbałość o bieżące funkcjonowanie systemów zakupowych i pochodnych w różnych podmiotach (zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych)
  • Szukanie i wdrażanie usprawnień do systemów – koordynacja od strony właściciela biznesowego
  • Proponowanie usprawnień w istniejących rozwiązaniach informatycznych
  • Ścisła współpraca z Działem IT
  • Dbanie o poprawną integrację systemów IT
  • Weryfikowanie gotowych rozwiązań informatycznych pod kątem ich zgodności z wymaganiami
  • Identyfikowanie obszarów, które można poddać automatyzacji
  • Wsparcie w projektowaniu funkcjonalności systemów IT
  • Uczestniczenie w procesie tworzenia oraz weryfikacji specyfikacji oprogramowania w celu zapewnienia wymaganej funkcjonalności
  • Tworzenie oraz utrzymywanie szczegółowej dokumentacji technicznej zgodnie z dobrymi praktykami
  • Koordynacja prac wykonywanych przez dostawców zewnętrznych i wewnętrznych
  • Udział w testach integracyjnych

Wymagania:

  • Preferowane wykształcenie wyższe, kierunkowe
  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Umiejętność czytania oraz tworzenia dokumentacji technicznej
  • Ogólna znajomość procesów biznesowych w złożonej organizacji
  • Znajomość systemów wspomagających systemów zakupowych w branży FMCG (najlepiej farmaceutycznej) – towary do dalszej odsprzedaży
  • Znajomość zasad działania rozwiązań oraz procesów zakupowych i magazynowych
  • Znajomość różnych typów API (REST, SOAP, WCF itp.)
  • Znajomość różnych formatów wymiany danych (XML, JSON, oData, CSV itp.)
  • Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność
  • Dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły, umiejętność nadawania pomysłom konkretnej formy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dyspozycyjność, efektywność i dynamika w działaniu
  • Dobre umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i dobra angielskiego w mowie i piśmie

Mile widziane:

  • Znajomość przynajmniej dwóch kompleksowych systemów IT klasy ERP, POS, WMS, FI, CMS oraz systemów wspomagających
  • Mile widziane doświadczenie w działach logistyki/łańcucha dostaw w branżach FMCG lub farmaceutyczne

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej