
Zakres obowiązków:
- Dbałość o bieżące funkcjonowanie systemów zakupowych i pochodnych w różnych podmiotach (zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych)
- Szukanie i wdrażanie usprawnień do systemów – koordynacja od strony właściciela biznesowego
- Proponowanie usprawnień w istniejących rozwiązaniach informatycznych
- Ścisła współpraca z Działem IT
- Dbanie o poprawną integrację systemów IT
- Weryfikowanie gotowych rozwiązań informatycznych pod kątem ich zgodności z wymaganiami
- Identyfikowanie obszarów, które można poddać automatyzacji
- Wsparcie w projektowaniu funkcjonalności systemów IT
- Uczestniczenie w procesie tworzenia oraz weryfikacji specyfikacji oprogramowania w celu zapewnienia wymaganej funkcjonalności
- Tworzenie oraz utrzymywanie szczegółowej dokumentacji technicznej zgodnie z dobrymi praktykami
- Koordynacja prac wykonywanych przez dostawców zewnętrznych i wewnętrznych
- Udział w testach integracyjnych
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe, kierunkowe
- Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętność czytania oraz tworzenia dokumentacji technicznej
- Ogólna znajomość procesów biznesowych w złożonej organizacji
- Znajomość systemów wspomagających systemów zakupowych w branży FMCG (najlepiej farmaceutycznej) – towary do dalszej odsprzedaży
- Znajomość zasad działania rozwiązań oraz procesów zakupowych i magazynowych
- Znajomość różnych typów API (REST, SOAP, WCF itp.)
- Znajomość różnych formatów wymiany danych (XML, JSON, oData, CSV itp.)
- Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność
- Dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły, umiejętność nadawania pomysłom konkretnej formy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność, efektywność i dynamika w działaniu
- Dobre umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i dobra angielskiego w mowie i piśmie
Mile widziane:
- Znajomość przynajmniej dwóch kompleksowych systemów IT klasy ERP, POS, WMS, FI, CMS oraz systemów wspomagających
- Mile widziane doświadczenie w działach logistyki/łańcucha dostaw w branżach FMCG lub farmaceutyczne
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
- Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
- Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
- Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Benefity dla pracowników
Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:
Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych
Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki
Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka
Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki
Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe
Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych
Inne oferty z okolicy
Zobacz więcejNie znalazłeś pasującej oferty?
Zostaw CV lub swoje dane kontaktowe Zostaw CV lub swoje dane
