- Umowa zlecenie
- Tryb pracy: hybrydowy
- Lokalizacja: Wrocław
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie i aktualizacja wzorcowych ekspozycji i planogramów kategorii
- Planowanie i weryfikacja ekspozycji produktów przy ścisłej współpracy z działem zakupów
- Pozyskiwanie i przetwarzanie danych dotyczących produktów
- Wykonywanie potrzebnych analiz i raportów
- Kontrola powierzchni/planogramów dla aptek
- Udział w planach przebudowy
- Bieżąca analiza rynku i konkurencji
- Praca z dedykowanym oprogramowaniem
- Współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Excel)
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Komunikatywność
Mile widziane
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
To oferujemy
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
- Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
- Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
- Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Benefity dla pracowników
Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:
Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych
Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki
Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka
Ubezpieczenie na życie Warta, a w nim atrakcyjne warunki
Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe
Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych