Specjalista ds. Marketingu E-Commerce

Aplikuj
  • Forma współpracy: Umowa o pracę
  • Tryb pracy: zdalnie
  • Lokalizacja: Wrocław, ul. Krzemieniecka 60A

Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Marketingu E-Commerce, który będzie odpowiedzialny za:

  • Współtworzenie planu handlowego i skuteczną komunikację w wybranych kanałach sprzedaży,
  • Zarządzanie/Administracje strony w Magento, obejmujące kwestie techniczne i operacyjne, takie jak tworzenie landing page oraz wdrażanie zmian na stronach,
  • Dbałość o wygląd i funkcjonalność stron,
  • Zarządzanie mechanizmami akcji promocyjnych i sprzedażowych, wdrażanie rozwiązań na stronie, optymalizacja i analiza efektów,
  • Testowanie nowych rozwiązań w Magento,
  • Współudział w tworzeniu trade planu,
  • Współpraca z agencją graficzną, w celu współtworzenia konceptów strategicznych, komunikacyjnych i wizerunkowych,
  • Generowanie raportów związanych z działaniami marketingowymi,
  • Aktualizacja planu handlowego i współpraca z innymi działami.

Wymagania:

  • Znajomość Magento lub innych platform e-commerce
  • Doświadczenie w pracy w marketingu internetowym
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość MS Excel – poziom średniozaawansowany (m.in. tabele przestawne)
  • Mile widziana znajomość Google Analytics oraz branży E-Commerce
  • Znajomość zagadnień marketingu e-commerce (tj. lejek sprzedażowy, konwersja, ROI, CTA, capping, itp.)
  • Posiadanie otwartego umysłu, zdolność do generowania nowych pomysłów i inicjatyw
  • Komunikatywność oraz zorientowanie na współpracę

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
  • Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Warta, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej