
Obowiązki:
- Administracyjne wsparcie bieżącej pracy Działu Handlowego,
- Przetwarzanie i publikacja danych w wewnętrznych systemach organizacji (produkty, dostawcy),
- Przetwarzanie danych z dużą dbałością o jakość
- Terminowa obsługa procesów działu handlowego, m.in. kontrola cen, nowy dostawca, nowe produkty
- Wsparcie administracyjne kupców przy współpracy z kontrahentami (rozliczenia, umowy, praca z danymi)
- Wsparcie procesów dotyczących sprzedaży E-Commerce
- Codzienny kontakt z aptekami i kontrahentami
Wymagania:
- Skrupulatność i rzetelność w pracy z danymi
- Dobra praktyczna znajomość programu MS Excel i pakietu MsOffice
- Skuteczna organizacja czasu pracy
- Komunikatywność i otwartość na współpracę
- Umiejętności analityczne – czytanie danych, wyciąganie wniosków i proponowanie rozwiązań
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
- Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
- Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
- Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Benefity dla pracowników
Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:
Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych
Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki
Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka
Ubezpieczenie na życie Allianz, a w nim atrakcyjne warunki
Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe
Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych
Inne oferty z okolicy
Zobacz więcejNie znalazłeś pasującej oferty?
Zostaw CV lub swoje dane kontaktowe Zostaw CV lub swoje dane
