Specjalista/ka ds. Performance Marketingu

Aplikuj
  • Lokalizacja: Wrocław, ul. Krzemieniecka 60A
  • Tryb pracy: hybrydowy, zdalny
  • Forma współpracy: umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie i optymalizacja kampanii SEM, retargeting, afiliacja, paid social, Ceneo
  • Bieżąca współpraca z agencjami zewnętrznymi i realizowanie wyznaczonych celów
  • Bieżąca analiza efektywności kampanii performance i tworzenie raportów na podstawie danych w GA4, Google Ads, Google Marketing Platform, Meta, platformie Ceneo
  • Przedstawianie wniosków, korelacji i rekomendacji wynikających z przeprowadzonych analiz
  • Monitoring działań konkurencji i trendów rynkowych
  • Bieżąca kontrola budżetu i koordynacja obiegu dokumentów finansowych
  • Testowanie nowych kanałów/narzędzi performance, synergii z kanałami zasięgowymi

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze e-commerce
  • Doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego, kampaniach remarketingowych/retargetingowych
  • Umiejętność analizy danych, wnioskowania na ich podstawie oraz koncentracja na optymalizacji efektywności inwestycji marketingowych
  • Praktyczna znajomość narzędzi: Google Ads, Meta Business Manager, Microsoft Ads, Google Marketing Platform – Search Ads 360, Campaign Manager 360 (opcjonalnie DV360), Google Analytics 4 w obszarze atrybucji/eksploracji/połączeń/raportowania
  • Praktyczna znajomość Google Merchant Center i umiejętność optymalizacji feedów produktowych.
  • Pozytywne nastawienie do działania i zorientowanie na klienta
  • Gotowość do podejmowania inicjatyw
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Aplikuj na to stanowisko

Benefity dla pracowników

Pracownikom franczyzodawcy, tj. centrali Dr.Max oraz osobom zatrudnionym w aptekach franczyzowych oferujemy:

Prywatną opiekę lekarską LUX MED, zorganizowaną wg indywidualnych pakietów zdrowotnych

Kartę sportową MultiSport, dzięki której setki dyscyplin sportowych będą na wyciągnięcie ręki

Dostęp do platformy językowej e-Tutor, gdzie szybko nauczysz się nowego języka

Ubezpieczenie na życie Warta, a w nim atrakcyjne warunki

Dodatkowe świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wspieranie inicjatyw pracowniczych, takich jak akcje charytatywne, wolontariaty, biegi firmowe

Możliwość skorzystania z Pracowniczych Planów Kapitałowych

Nasz proces rekrutacyjny

Zaledwie 4 kroki dzielą Cię od pracy w sieci franczyzowej Dr.Max

Aplikacja i analiza Twojego CV

Uważnie czytamy każde CV, które do nas trafia. Na tym etapie aplikacje są analizowane pod kątem kwalifikacji i umiejętności wymaganych na danym stanowisku.

Spotkanie rekrutacyjne

Rozumiemy doskonale, że jest to często stresująca rozmowa, dlatego zrobimy co możemy, żebyś poczuł się na niej możliwie komfortowo. Możesz przygotować się, że podczas spotkania zapytamy o Twoje doświadczenie, zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach, poznamy Twoje kompetencje oraz wkład jaki możesz wnieść do zespołu.

Druga rozmowa kwalifikacyjna

Zdarza się, że kandydaci prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom, co wymaga zorganizowania drugiego spotkania, aby dokonać właściwego wyboru. W spotkaniu mogą wziąć udział inne osoby – Dyrektor danego obszaru albo osoba z konkretnej apteki. Ten etap nie zawsze się odbywa, ponieważ czasami już po pierwszym jesteśmy w stanie powiedzieć „Witaj w sieci franczyzowej Dr.Max!”

Informacja zwrotna

Każdy kandydat otrzymuje od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacji w formie telefonicznej lub mailowej.

Inne oferty z okolicy

Zobacz więcej